26.07.2015

12 tags of 2015

Jeg har ikke fått fulgt opp Tim Holtz 12 tags i år, men her er i alle fall mitt forsøk på juli taggen. Gå inn på Tim Holtz og følg hans anvisninger, det er superlett med masse forklarende bilder.

Jeg har valgt å bruke de supersøte nye baby/barnestemplene fra Tim Holtz, et sett med mange små stempler på.
Har fargelagt litt med distress ink og distress marker. Båndet er farget med de samme fargene som jeg brukte ellers. Lagde en bitte liten minitag med tåteflasken.






2 kommentarer:

  1. Lekker!!!!
    Flotte de nye stemplene også....
    Spørs om ikke de havner i Sauda også :o)
    Skal du på Stempelscrapmessa i år ??
    Det skal jeg... Gleder meg en haug...
    Kanskje vi ses...
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. Så gossin tag du har laget Marianne, og så lekre farger :-) Fortsatt god sommer til deg og dine, og en ekstra suss til Molly <3

    SvarSlett

Takk for alle de positive og gode tilbakemeldingene jeg får!
De setter jeg virkelig stor pris på. Ha en fin og kreativ dag :-)